Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

KŪNO DIZAINAS** (vidutinio intensyvumo)

Treniruotės metu atliekami raumenų stiprinimo pratimai pečiams, nugarai, rankoms, kojoms, sėdmenims ir juosmeniui stiprinti (jėgai ir ištvermei). Naudojami svareliai, elastinės gumos, step platformos. Dirbant visoms raumenų grupėms, greičiau tobulinamos kūno formos.


RATO TRENIRUOTĖ** (vidutinio intensyvumo)

Tai efektyvi treniruotė, skirta kūno svorio mažinimui, naudojant naujausias funkcinio treniravimo metodikas, kurios metu atliekami pratimai visam kūnui, įvairioms raumenų  grupėms. Treniruotė vyksta ratu, specialiose “stotelėse”.


LIEMENS STIPRINIMO TRENIRUOTĖ** (vidutinio intensyvumo)

Treniruotė skirta stiprinti juosmeninį torsą, pilvo presą, nugaros raumenis bei viršutinį kūno lanką. Dirbama su savo kūno svoriu arba laisvaisiais svoriais.


BOOTY PUMP** (vidutinio intensyvumo)

Treniruotė skirta sėdmenų stangrinimui bei formavimui. Treniruotės metu stangriname šlaunis, pagrindinius sėdmenų raumenis, bei dailiname problemines kūno linijas. Treniruotės padeda atsikratyti celiulito bei sudeginti nereikalingus riebalus.Treniruotės metu dirbama tiek su savo kūno svoriu, tiek su įranga.


PILVO PRESO TRENIRUOTĖ** (vidutinio intensyvumo)

Treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenų formavimui ir ryškinimui.


TEMPIMO-BALANSO* (žemo intensyvumo)

Atsistatymo ir tempimo pratimų treniruotė. Treniruotėje atliekami skirtingi pratimai su savo kūno svoriu ir volais, kurių dėka maksimaliai atpalaiduojami raumenys ir fascijos. Ši treniruotė tinka atsigauti po sunkaus fizinio krūvio.


TRX** (vidutinio intensyvumo)
  
Funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai, naudojant tik kūno svorį.Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu principu atliekami pratimai stiprina ne tik pagrindinius nugaros, pilvo, rankų ar kojų raumenis, bet ir giliuosius raumenis, kurie palaiko stuburą ir apsaugo vidaus organus. Taip pat lavinamas lankstumas, jėga, ištvermė ir stabilumas.


HIIT*** (aukšto intensyvumo)

(High-intensity interval training) Aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė. Kurios metu didelio intensyvumo intervalus (80% max širdies susitraukimų dažnis), keičiam mažo intensyvumo intervalais. HIIT treniruočių metu gerėja hormonų pusiausvyra organizme, inervacija, metabolizmas, papildomos energijos atsargos. “After-burn” efektas papildomai degina kalorijas iki 48 val. Po HIIT treniruotės, priklausomai koks sunkus buvo HIIT’as. Moksliškai įrodyta, kad 3 val. po HIIT treniruotės, medžiagų apykaita yra padidėjusi 13%, po 16 val. – 4%. Taigi, nors ir gulite lovoje, jūs deginate kalorijas.


COMBAT – intensyvi kardio ištvermės  treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, atliekami įvairių kovos menų judesiai ir efektyviai deginamos kalorijos.
COMBAT – tai Karatė, Taekwondo, Bokso, Muay Thai, Capoeiros ir Kung Fu kovos menų derinys. Treniruotės metu mokomasi taisyklingai atlikti judesius kojomis ir rankomis, įvairius kovos menų derinius bei taisyklingai kvėpuoti. Combat gerina judesių koordinaciją, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, didina ištvermę ir lankstumą bei efektyviai degina kalorijas. Vienos treniruotės metu galima sudeginti net iki 800 kalorijų! Be to, treniruotės stiprina visas raumenų grupes ir giliuosius raumenis, atsakingus už taisyklingą laikyseną. Combat suteikia daug jėgų ir energijos bei leidžia išpildyti svajonę įgyti kovos menų meistriškumo, o svarbiausia, kad šiai treniruotei nereikia jokios patirties.
 


BOXING – intensyvi kardio treniruotė, skirta sustiprinti visus kūno raumenis ir atsikratyti neigiamomis emocijomis.
BOXING – tai viso kūno treniruotė su bokso elementais. Treniruotės metu gerinamas bendras fizinis pasirengimas, ugdoma ištvermė, lavinama koordinacija bei mokomasi bokso technikos. Pratimai atliekami pasitelkiant įvairių svorių kamuolius, svarelius, šokinėjimo virvutes, bokso pirštines ir kitą sporto inventorių, kurį naudoja profesionalūs boksininkai. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, intensyviai deginamos kalorijos ir poodinis riebalų sluoksnis. Boxing treniruotės – puikus pasirinkimas ir moterims, ir vyrams, kurie nori sutvirtinti viso kūno raumenis, atsikratyti papildomų kilogramų, susipažinti su bokso paslaptimis, įgyti daugiau pasitikėjimo savo jėgomis ar tiesiog „išsikrauti“ po sunkios dienos.