Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

Trenerė Monika - Laikas grįžti į vėžes

Šventinis laikotarpis - labai gražus metas. Tai laikas, kurį leidžiame su savo artimaisiais, ir dažniausiai jį leidžiame prie stalo. Kiekviena šeima turi savo maisto ruošimo tradicijas, ir dažniausiai jos paremtos tradicinių lietuviškų patiekalų virtuve. Ir tai vėlgi nebūtų didelė bėda, jeigu tokio maisto vartotume su saiku. Deja, taip būna retai. Kiekvienoje šeimoje atsiranda močiutė su savo firminiais, grybais įdarytais pyragėliais, ar teta su ypatinguoju tortu. Prisiragavus tų visų "firminių" patiekalų, po švenčių patys jaučiamės kaip tie farširuoti skanėstai, kad net būna sunku pajudėti. Tad dabar - praėjus visoms šventėms - pats geriausias laikas grįžti į įprastas vėžes. 

Keletas patarimų, kaip nesunkiai tai padaryti:

1. Pirmiausia rekomenduoju didinti geriamo vandens kiekį. Ryte atsikėlus, 30 min. prieš valgį išgerti šilto vandens su citrina. Tai ne tik padeda atgaivinti organizmą, tai turi tapti įprastu jūsų geros dienos ryto ritualu. Dienos metu taip pat nepamirškite gerti daug vandens (30 min. prieš, arba 1 val. po valgio).

2. Mažinkite suvalgomo maisto porcijas. Jūsų pusryčiai, pietūs ar vakarienė turi sutilpti į jūsų delnus (vidutinė žmogaus skrandžio talpa yra 1 - 1,5 l.). Jeigu vieno valgymo metu suvalgote daugiau, jūs išbalansuojate receptorius, kurie atsakingi už sotumo jausmą. Skysčiai, jeigu tai ne vanduo, irgi yra maistas. 

3. Darykite iškrovos dienas. 16 valandų nieko nevalgykite, o likusias 8 valandas valgykite įprastai. Pvz.: pirmas valgymas 12 valandą dienos, o paskutinis - 20 valandą vakare (arba 10 ir 18 valandą ir pan.). Jums nereikės badauti dieną, svarbu, kad 16 valandų praeitų nieko nevalgant, tik geriant vandenį, kavą ar arbatą. Tokiu būdu jūsų kūnas energiją gaus iš kūno riebalų. Rekomenduoju iškrovos dienas daryti 3 kartus per savaitę, o jei norite išbandyti visą nuoseklų "kursą", reikėtų pasikonsultuoti su tai išmanančiu treneriu (galiu padėti) arba mitybos specialistu. 

4. Sportuokite. Jeigu šventiniu laikotarpiu nesportavote, pradėkite nuo lengvesnių treniruočių, kol kūnas vėl įpras prie ritmo. Fizinis aktyvumas būtinas. Reikalingas planas, kada, kaip ir kiek reikia treniruotis, norint pasiekti tikslo. Jeigu vienam sportuoti trūksta motyvacijos, rekomenduoju kreiptis į trenerį.

Stebuklingos piliulės nėra. Viskas priklauso nuo mūsų pačių. Reikia noro, valios, režimo ir trenerio, kuris jums padės, kai pritrūkstite jėgų, noro, žinių ir palaikymo.