Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

Treneris Gediminas apie raumeninės masės auginimą

Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 SPORTAS“ treneris Gediminas dalinasi patarimais kaip užsiauginti raumeninę kūno masę.

10 taisyklių kaip užsiauginti raumeninę kūno masę:
 
 1. Susiskaičiuokite kiek per dieną kcal suvartojate ir pridėkite prie to skaičiaus dar 500 kcal.  
 2. Per 30 minučių apšilimą 3 kartus atlikite intervalinį bėgimą ant bėgimo takelio: 1 min - sprintas, 2 min - ėjimas;
 3. Treniruotė neturi trukti ilgiau kaip 45 minutes. Pakartojimai  - nuo 6 iki 12. Serijos trukmė - tarp 40 ir 70 sekundžių;
 4. Atlikite bazinius pratimus, kurie įjungia daugiau raumenų grupių (pvz., krūtinės spaudimas, prisitraukimai);
 5. Prieš treniruotę ir po jos atlikite tempimo pratimus;
 6. Reguliariai maitinkitės (5 - 6 kartus per dieną);
 7. Stenkitės, kad treniruotės būtų kuo įvairesnės, keiskite jas po 4 - 6 savaičių: įtraukite naujus pratimus, atlikite daugiau pakartojimų ar    keiskite jų eiliškumą.  
 8. Treniruokite visą kūną. Tai paskatins augimo hormono išsiskyrimą organizme;
 9. Vartokite papildus (jų  santykis turėtų būti 2:1 angliavandenių ir baltymų) 1 val. prieš treniruotę ir iš karto po treniruotės;
10. Miegokite 7 - 8 valandas per parą, nesitreniruokite daugiau  kaip 4 kartus per savaitę.