Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

Treneris Liudas pataria: 10 pagrindinių traumų prevencijos principų

Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 SPORTAS“ treneris Liudas dalinasi patarimais apie traumų prevenciją, būdus kaip jų išvengti ir savo kasdieninį fizinį aktyvumą paversti naudinga ir malonia veikla, kuri padėtų siekti dar geresnių gražaus ir sveiko kūno pergalių. Tai trumpa atmintinė Jums, praversianti tiek pradedančiajam, tiek pažengusiam sportininkui.  
 
10 pagrindinių  traumų prevencijos principų:
 
1. „Relax akcija“ - nepersistenkite, nealinkite savo kūno atlikdami sunkius fizinius pratimus, ypač ilgą laiką. Jei pradedate jausti skausmą, fizinio krūvio metu – sustokite ir pailsėkite.
 
2. Atlikite įvairius pratimus - jei pratimas sukelia lėtinį skausmą - bandyti ką nors kitą .
 
3. Teisingas būdas – netaisyklingai sportuojant, alinant savo organizmą, galimą jį traumuoti , padidėja skausmo tikimybė. Pasitarkite su specialistu kaip teisingai turi būti atliekami pratimai.
 
4. Kūno  tempimas - nepamirškite, kad prieš treniruotę - tinkamas apšilimas sumažina mikrotraumų riziką. Taip pat svarbu  atlikti tempimo pratimus ir po treniruotės! Puikus būdas, padėsiantis paruošti savo kūną treniruotėms – Power Stretch grupiniai užsiėmimai.
 
5. Saugi ir sveikatos nežalojanti darbo vieta. Labai svarbu, kad jūsų darbo vieta ir jos sąlygos būtų tinkamos ir nekeltų papildomų trikdžių jūsų sveikatai. Esant netinkamoms sąlygoms sąnariai ir raumenys patiria daug naštos. Jei įmanoma, rūpinkitės ergonomika – sėdėkite ant tinkamos kėdės, kompiuterio klaviatūrą ir monitorių nustatykite tinkamame aukštyje.
 
6. Stiprinkite - rūpinkitės savo raumenų stiprumu. Tinkamai paruoškite  raumenų grupes, kurios lengviau ištvers jų laukiančias perkrovas.
 
7.Dozuokite“ - fizinį krūvį ir sportinę veiklą didinkite palaipsniui! Pernelyg padidintas  fizinis krūvis po ilgos pertraukos lemia pesimistinę nuotaiką, traumas, taip pat,  sutrinka organizmo veikla.
 
8. Psichologija – labai svarbu pasirinkti tinkamą avalynę ir sportinę įrangą. Jei neturite žinių, ieškokite patikimos informacijos ar pasitarkite su ekspertais.
 
9. Paieška - nežinojimas nepateisina skubotų veiksmų. Naudokitės specialistų  patarimais ir rekomendacijomis. Tai padės jums išvengti nereikalingų traumų.
 
10. Negalima ignoruoti - organizmas siunčia mums signalus, jei jaučiate skausmą - nenuvertinkite jų!  Apsilankykite pas gydytoją ir atlikite rekomenduojamus medicininius tyrimus, kurie padės nustatyti problemos šaltinį ir ją pašalinti.