Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

*Registruotis į grupinius užsiėmimus NEREIKIA - laukiame Jūsų atvykstant (užsipidžius grupėms jis bus nuolat pildomas ir keičiamas)

TRENIRUOČIU APRAŠYMAS

ABS & Booty - tai jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą, itin akcentuojama apatinė kūno dalis (kojos, sėdmenys). Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti svorį ir puikiai jaustis. Treniruotė skirta įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Functional circle – tai fizinio pasirengimo treniruotė kurios metu atliekami kompleksiniai pratimai, apjungiantys daug raumenų grupių vienu metu. Treniruotės metu stiprinami raumenys, lavinama ištvermė ir deginamos kalorijos. Rekomenduojama siekiant paryškinti ir pastangrinti kūno linijas ar fiziškai sutvirtėti. Treniruotė skirta įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Press & Back - tai 30 min., efektyvi treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenų formavimui ir ryškinimui. Nepamirštami ir viršutinės kūno dalies (rankų, krūtinės, pečių juostos) raumenys. 30 min. treniruotės tampa pasualiniu trendu ir yra skirtos įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Body Sculpt - tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį sudaro jėgos pratimai įvairioms raumenų grupėms, naudojant įvairius svarelius ir gumas. Treniruotės metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą. Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti svorį, sustangrinti kūną ir puikiai jaustis. Treniruotė labai pamėgta tarp moterų, tačiau joje labai laukiami ir vyrai.

4 Stops - tai jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai įvairioms raumenų grupėms, stiprinama širdies kraujagyslių sistema. Treniruotė vyksta ratu specialiose 4 „stotelėse“, kur pratimai atliekami pasitelkiant įvairių sportinį inventorių . Kiekviena stotelė suteikia galimybę atlikti daugybę pratimų, kurie lavina greitį, stiprybę, koordinaciją, gerina fizinį pasirengimą, jėgą, ištvermę. Susipažinkite su visų 4 stotelių maršrutais:

  • Viršutinė kūno dalis
  • Ištvermė/kardio
  • Apatinė kūno dalis
  • Lankstumas / presas

TRX - tai funkcinės treniruotės su pakabinamais diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu būdu atliekant pratimus įdarbinami viso kūno raumenys, nuolatos dirba nugaros bei pilvo preso raumenys, efektyviai dirba ir gilieji raumenys. Pakabinamų diržų sistema unikali itin paprastu pasipriešinimo reguliavimu, reguliuojant statumo kampą todėl tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Grupinių užsiėmimų tvarkaraštis sudarytas, kad tiktų įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Iš pirmo žvilgsnio atrodo universalus, tačiau treneriai jums suteiks daug individualumo parodydami sunkesnį ar lengvesnį pratimo variantą arba keičiant svorį.

Atminkite, kad prakaitas kuris pasirodo treniruočių metu yra ne kas kitas, o riebalų graudžios ašaros.