Jau dabar gali išbandyti visai NEMOKAMAI. Spausk nuorodą ir registruokis į nemokamą apsilankymą!

 

 *Registraciją į grupines treniruotes yra būtina. Registruotis galite https://www.manoregistracija.lt/fb/g7 

LAIKAS PIRMADIENIS ANTRADIENIS TREČIADIENIS KETVIRTADIENIS PENKTADIENIS ŠEŠTADIENIS SEKMADIENIS
 08:00              
 09:00   BODY SCULPT FUNCTIONAL CIRCLE BODY SCULPT HIIT CARDIO    
 09:30              
10:00           FUNCTIONAL CIRCLE  
12:00              
14:00              
17:30             Julija
18:00 HIIT STRENGTH

KICKBOXING FIT

        Lina
19:00             Aleksandr

TRENIRUOČIU APRAŠYMAS

 

HIIT STRENGTH: High-intensity interval training (HIIT) treniruotės, skirtos stiprinti jėgą, širdies ir kraujagyslių sistemą bei lavinti raumenis. Šioje treniruotėje naudojamos štangos, svorio lentelės ir kūno svorio pratybos, siekiant įgalinti visas pagrindines raumenų grupes.

HIIT PLYO STEP Pliometrinės treniruotės, kurios greitai pagerina sportinį pasirengimą. Sprogstamųjų šuolių pratimų ir judrumo treniruočių derinys yra greičiausias būdas sukurti liekną, atletišką kūną.

HIIT CARDIO high-intensity interval training (HIIT) treniruotė, gerinanti širdies ir kraujagyslių būklę, padidinanti greitį ir maksimaliai padidinanti kalorijų kiekį. Šioje treniruotėje naudojami įvairūs kūno svorio pratimai ir suteikiamas iššūkis ir intensyvumas, kurių reikia norint greitai pasiekti rezultatų.

CARDIO KICKBOXINGFIT yra viso kūno kovos menų treniruotė, skirta siekiant maksimaliai sudeginti kalorijas. Į treniruoptę inkorporuojami didelės energijos nekontaktiniai kovos menai. Smūgiais ir spyriais išlaisivaduokite nuo streso ir pasijuskite kaip čempionas.

ABS & Booty - tai jėgos treniruotė, kurios metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą, itin akcentuojama apatinė kūno dalis (kojos, sėdmenys). Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti svorį ir puikiai jaustis. Treniruotė skirta įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Functional circle – tai fizinio pasirengimo treniruotė kurios metu atliekami kompleksiniai pratimai, apjungiantys daug raumenų grupių vienu metu. Treniruotės metu stiprinami raumenys, lavinama ištvermė ir deginamos kalorijos. Rekomenduojama siekiant paryškinti ir pastangrinti kūno linijas ar fiziškai sutvirtėti. Treniruotė skirta įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Press & Back - tai 30 min., efektyvi treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenų formavimui ir ryškinimui. Nepamirštami ir viršutinės kūno dalies (rankų, krūtinės, pečių juostos) raumenys. 30 min. treniruotės tampa pasualiniu trendu ir yra skirtos įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Body Sculpt - tai jėgos ištvermės treniruotė, kurios didžiąją laiko dalį sudaro jėgos pratimai įvairioms raumenų grupėms, naudojant įvairius svarelius ir gumas. Treniruotės metu atliekami pratimai stiprina ne tik viso kūno raumenis, bet ir širdies kraujagyslių sistemą. Ši įvairiapusiška treniruotė padės sumažinti svorį, sustangrinti kūną ir puikiai jaustis. Treniruotė labai pamėgta tarp moterų, tačiau joje labai laukiami ir vyrai.

TRX - tai funkcinės treniruotės su pakabinamais diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu būdu atliekant pratimus įdarbinami viso kūno raumenys, nuolatos dirba nugaros bei pilvo preso raumenys, efektyviai dirba ir gilieji raumenys. Pakabinamų diržų sistema unikali itin paprastu pasipriešinimo reguliavimu, reguliuojant statumo kampą todėl tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms - tiek vyrams, tiek moterims.

Grupinių užsiėmimų tvarkaraštis sudarytas, kad tiktų įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Iš pirmo žvilgsnio atrodo universalus, tačiau treneriai jums suteiks daug individualumo parodydami sunkesnį ar lengvesnį pratimo variantą arba keičiant svorį.

Atminkite, kad prakaitas kuris pasirodo treniruočių metu yra ne kas kitas, o riebalų graudžios ašaros.